Sa va explic in cateva randuri cum se trateaza clientii in romania…

Acum doua saptamani am trimis la service-ul emag un monitor. Dupa ce sun de cateva ori la ei, aflu ca diagnosticul tehnic este: nu functioneaza :)) si imi spun ca nu stiu in cat timp il vor repara. Nu eram crizat, pentru ca aveam admiterea si nu prea mai aveam timp de internet, computer, astea.

Am astepat. Ieri primesc un telefon de la emag sa`mi spun ca au reparat monitorul si ca il trimit prin Nemo expres in 24 de ore. Ma suna cei de la curierat, eu eram prin oras, asa ca nu am putut sa`l ridic eu, ci mama.

L-au adus acasa, mama a intrebat daca trebuie verificat ceva la el, dar agentul de la Nemo expres i-a spus ca nu e nevoie. Buuun!
Ajung si eu acasa intr-un tarziu, si gasesc cutia de la monitor lovita, gaurita. O gaura care ducea fix in ecranul lcd. Doua puncte pe lcd, niste pixeli morti si zgarieturi ca dracu.

Sun la emag, sa vad ce s-a intamplat. Ei se scuza si imi ofera numarul de telefon de la nemo expres, sa aflu mai multe detalii. Bun! Sun! Imi raspunde un cocalar de la centru, care mai departe imi da numarul de telefon al celui ce livreaza. Discut putin cu el, imi spune ca la el in masina nu avea cum sa se loveasca, si imi promite ca maine o sa vina sa fac procesul verbal si sa isi asume raspunderea pentru pagublele facute.

Ma framant eu putin, pentru ca nu parea convingator omul.
Mai dau un telefon de la emag sa aflu daca nu cumva coletul a plecat lovit de acolo. Ma asigura ca la plecare totul a fost ok.

Sun din nou la nemo expres. Vorbesc cu tipul de acolo care incepe sa ma ia la misto, sa-mi spuna ca el nu vine sa ridice niciun colet, ca nu-l interseaza. Imi ofer din nou numarul de telefon al colegului sau, care se afla langa el in masina. Il intreb cum putem rezolva problema, iar el solutioneaza prin “poti sa stai acasa si sa faci infarct, ca eu coletul nu vin sa ti-l iau”.

I-am zis si eu cateva, pentru ca nu m-am putut abtine, iar maine sun la nemo expres Bucuresti sa fac o reclamatie. E trist ca pe vreme de criza unora le arde de mistouri si isi pericliteaza locul de munca.

Nu inteleg de ce Emag nu mai livreaza prin fan curier. Oamenii aia pareau cu capul pe umeri.
Avand in vedere talia firmei emag, o firma de curierat ca nemo expres le pericliteaza foarte mult imaginea. Pana acum am recomandat tuturor emag, pacat ca de azi o sa ma opresc…

Astept sa vad ce o sa se mai intample pe parcurs… o sa apara mai multe update-uri la postul asta.
Pana atunci… te iubesc rromania!

Later edit: pe site nu au niciun program. Am sunat la relatii cu clientii, mi-au spus sa revin luni cu un telefon.

Later edit 2: am sunat la Bucuresti la nemo expres. Mi-au spus ca nu am cum sa imi schimbe monitorul, pentru ca am semnat la primire ca e intact. Pacat ca nu am semnat eu! Tipic pentru rromania! Nu am rezolvat nimic, doar bani platiti la orange pe telefoane! Urmeaza un telefon la OPC.

Later edit 3: Astazi m-au sunat cei de la emag. Mi-au spus sa fac cateva poze la monitor si la cutie si sa le trimit. Inca nu mi-au raspuns, dar cred ca o sa fie bine. Cu nemo expres nu am rezolvat nimic.

Later edit 4 -deznodamant : Astazi m-au sunat cei de la emag. Mi-au spus ca au analizat pozele si din pacate nu imi pot repara monitorul. Firma de cur(ierat) trebuia sa o faca, doar ca nu am incheiat niciun proces verbal, pentru ca nu au mai vrut. Prin urmare, incercati sa va feriti cat puteti de nemo expres, pentru ca sunt jalnici, nesimtiti si nu le pasa de ceea ce aveti dvs. in cutii.

Raspunsul care rezolva tot in romania: Asta e!
Verba lui Teo, de la cafe deko: Daca asta e, alta nu are cum sa fie! Asta e!

Tara de cacat!

LE: 4 poze cu cutia si monitorul:

Acest post are 113 comentarii.


  1. Măi nu e de vină firma, de exemplu eu am nişte experienţe plăcute cu Nemo faţă de Fan Courier, totul depinde de angajaţi.

    Probabil ai avut ghinion şi ai avut de aface cu cine nu trebuia. Mi se pare că în taxa pentru curierat este inclusă şi o taxă pentru asigurarea bunurilor.

    Încearcă şi vezi ce poţi face, deşi alt monitor în schimb nu cred că vei căpăta.

  2. Drojdie
    25 Jul 09 1:02 am

    Un client isi creeaza imaginea firmei din momentul in care e servit. Atata vreme cat angajatii sunt nesimtiti, fara bun simt si cu ceafa lata, parerea despre firma incepe sa fie tot mai proasta.

  3. ofof
    25 Jul 09 11:22 am

    Doar si-au facut rebranding:
    “Simbolul ales, cel al rechinului, transmite forta, masculinitate, inteligenta, perseverenta si capacitatea de a indeplini cu succes fiecare misiune.”
    http://twurl.nl/e2ddx0

  4. Drojdie
    25 Jul 09 11:35 am

    Pacat ca mie imi transmite doar prostie, nesimtire si incapacitatea de a-si asuma anumite riscuri.

  5. Alyy
    25 Jul 09 1:44 pm

    nu ai ce sa faci.lucrez la o firma de curierat si eu.si stiu cum se arunca cu coletele,cum se loves cu picioru etc. curieru nu stie ce se afla in pachet,si tu nu ai voie sa desfaci pachetu daca nu e asigurat dinainte sa ii semezi ca lai primit.dak observai de la bun inceput puteai sa dai refuz de primire.coletu ne fiind asigurat te speli cu el pe cap.nu raspunde curieratu.sincer imi pare rau.stiu cum e :D

  6. ramonelu
    25 Jul 09 10:13 pm

    Am ramas masca atunci cand mi-ai povestit prima oara faza. Nu prea am avut de-a face cu Nemo Expres, deci nu ma pot pronunta asupra firmei…dar macar angajatul ala care ti-a raspuns asa de urat sper sa primeasca niste sanctiuni. Ceva trebuie sa se faca, asta-i clar si sper sa nu te lasi batut! Invata-i ca marketingul se face si prin serviciile prestate ;)

  7. Teniescu
    25 Jul 09 10:50 pm

    Asa angajati, asa firma.

    Emag nu mai livreaza deloc prin fan courier? Cam nasol, aia chiar faceau o treaba buna.


  8. [...] ziceam Nemo Expres, firma de toata jena. Lucruri asemanatoare Hotel Cismigiu va fi Renovat Din Categoria : [...]

  9. pilif
    27 Jul 09 10:42 pm

    putea sa-ţi dea in cutia aia şi un cacat greu care sa fie cat un monitor , daca ai semnat pentru el, la revedere. vere. :))

  10. Drojdie
    28 Jul 09 12:15 am

    @pilif - n-am semnat eu! Problema e ca soferu’ nu recunoaste ca a adus cutia deterioarata.

  11. brasov
    06 Aug 09 2:29 pm

    Nemo e cea mai jalnica firma de curierat din Romania nu stiu sa-si trateze nici clientii nici angajatii, spre exemplu la Brasov daca ploua mai tare coletele plutesc in depozit deci cu siguranta produsele nu mai pot fi folosite


  12. Pe mine m-au luat de prost cei de la Cargus: niciodata nu mi-au adus coletele la usa ci a trebuit sa merg eu mereu sa le ridic de la ei…

  13. Tot din Brasov
    18 Aug 09 6:51 pm

    Lucrez cu Nemo Expres si nu am nicio problema cu ei pe cand cu Fan am tot avut.Acum ce sa zic?Ai fost tu mai ghinionist de data asta.POti sa mergi la OPC sau oriunde vrei tu dar nu vei fi luat in seama(crede-ma ca stiu).Unu la mana nu ai avut asigurare la trimiterea respectiva si in plus ai semnat(nu tu) pt primirea coletului.In acel moment curierul este absolvit de orice !!!Doi la mana, plangerea poate fi depusa la Opc doar de expeditor pt ca el este cel care trimite.Am trecut prin asta cu Fan.

    Ca fapt divers sunt din Brasov si nu stiu vreodata sa fi primit colete ude.Poate am fost eu mai norocos.Acum stiti si voi ca probleme sunt pe la orice firma de curierat(asta nu spun sa scuz eu pe cineva anume) iar aici se pot pune mesaje chiar de catre angajati ai unei firme doar pt a denigra.Sper sa nu patesc si eu vreodata ce ai patit tu avand in vedere ca firma este din domeniul IT.

  14. Adi
    21 Aug 09 7:20 pm

    Alt judet, alta localitate, aceeasi nesimtire si nepasare a celor de la Nemo.

  15. gygy
    24 Aug 09 11:45 pm

    fratilor la curierat muncesc si eu dar credetima ca , totul depinde de angajat , orcat de mult l-ai instrui tot cum vrea el face ,referitor la ce ai patit prietene degiaba faci atata tam tam dk emag nu si-a asigurat marfa ….pa, dk e confirmare de primire, iar sa-ti mai spun cv de unde sti tu prietene ca , emag nu a trimis monitorul asa in colet si doreste sa de-a vina pe curierat??? ti-ai pus intrebarea asta macar?opsssssssss

  16. Drojdie
    25 Aug 09 11:59 am

    Prietene, am vorbit si cu cei de la emag si au spus ca ei nu trimit colete gaurite. Prin urmare am mai multa incredere in ce mi-au spus ei, decat intr-un sofer care ma injura.

  17. Lucian
    04 Sep 09 1:55 am

    Daca destinatarul coletului erai tu si nu mama ta, atunci poti sa te duci calare pe ei cu OPC-ul. Nu aveau voie sa predea coletul decat persoanei vizate pe baza de buletin.

    Adica daca semna un copil in locul tau si ii dadea … un avion de hartie in locul monitorului cum era?

    Sunt pasibili de amenda usturatoare.
    Dute la ei, fa scandal, ameninta-i cu opc-ul pe problema asta si e foarte posibil sa suporte daunele decat o amenda de cateva mii de lei sau mai mult.

    Succes.


  18. sa-i calci pe cap … nu alta …

  19. Victor B
    04 Sep 09 7:07 pm

    Au comentat doi tipi care lucrează la firme de curierat şi observ că pentru ei limba română e o enigmă.

    Bănuiesc că au trecut de protecţia spam cu ajutorul unui calculator de buzunar.

  20. Kesepian
    05 Sep 09 5:51 pm

    Îmi pare rău pentru monitorul tău. N-am avut niciodată încredere în firmele de curierat. Folosesc Posta Română chiar dacî trebuie să stau la coadă (uneori) sau că durează 3 zile să-mi ajungă coletul. Tot timpul am împachetat cu pungi cu bule si bureti si tot tacâmul si n-am avut probleme.

    Dar nu ai spus dacă ai mai sunat la OPC, ce anume ti s-a spus acolo?…

  21. Drojdie
    05 Sep 09 6:58 pm

    @Kesepian: Atata vreme cat un act a fost semnat, toata vina imi revine mie. Cei de la curierat nu mai au nicio vina, cu toate ca acel act nu a fost semnat de mine… romania…

  22. Alex
    10 Sep 09 3:32 pm

    Eu cred ca esti si prost fara suparare… cum sa suni la emag si sa-i intrebi daca a plecat ok d acolo? E la mintea oricui ca o sa iti spuna ca da…
    Plm, mai cumpara de la emag, si fute-i la icre p-aia de la curierat, indiferent care sunt ei… :))

  23. Drojdie
    10 Sep 09 5:34 pm

    @Alex: prietene, mai multa incredere am intr-un om care imi vorbeste frumos, decat intr-unul care ma injura. Ce motiv avea tipul de la curierat sa ma injure, daca nu era vinovat?

    Pace tie.

  24. George
    11 Sep 09 10:31 pm

    Salutari tutror,
    Luni vreau sa trimit catre emag un colet care va contine pc-ul meu cumparat tot de la ei. Sunt din Vaslui si bineinteles il voi trimite pin Nemo expres. As vrea daca se poate sa ma indrumati in ceea ce ar trebui sa fac inainte sa il trimit, cum as putea proteja continutul mai bine(pungi cu bule de aer, polistiren.. :D).
    Sau totul depinde cum il impacheteaza emagul la trimiterea inapoi?

    Sanatate si succes…

  25. Drojdie
    12 Sep 09 11:23 am

    @George: incearca sa-l impachetezi cat mai bine.
    Vorbeste si cu cei de la emag sa-l impacheteze la fel ca tine, si verifica-l foarte bine cand ajunge acasa… in rest, ce sa zic… bafta!

  26. CelalaltClient
    13 Sep 09 5:40 pm

    E trist ca si eu astept niste bani de la nemo express si nu stiu daca mai ajung, au trecut cateva zile bune…

  27. Irina
    07 Oct 09 11:30 am

    Eu astept de o saptamana sa livreze un pachet (din Bucuresti in Bucuresti!) si pur si simplu nu se intampla nimic. Cu telefoane catre firma si din partea expeditorului si din partea destinatarului, si pur si simplu nu-i intereseaza. Cea mai proasta experienta cu o firma de curierat.

  28. twidul
    07 Oct 09 9:01 pm

    emag au dat cu bata in balta cu amicii astia de la nemo express.ii folosesc si pentru serviciul pick up and return.
    cica ridica produsul defect de la domiciliu in max 36 de ore.au trecut 5 saptamani si tot nu a venit nimeni.dupa lungi telefoane la emag si sesizari am depus o plangere la OPC Bucuresti si astept solutionarea.(eu sunt din BV)

  29. Dadulescu Daniel
    03 Nov 09 7:59 pm

    Tin sa postez asta aici deoarece s-ar putea sa va ajute sa nu va loviti si voi de aceeasi problema.

    Luni 26 oct 2009 ma duc si pun un colet la NEMO EXPRESS cu ramburs 2500 ron.
    Marti ma suna omul caruia trebuia sai fie livrat coletul cu o falca in cer si una in pamant ca nu este ce am zis cai trimit si ca el nu imi da nici un ban….am ramas mirat bineinteles stiind ca eu tot ce am trimis era in regula….il sun peste cateva ore si il intreb ce a fost in neregula sa stiu sa verific si eu cand vine inapoi coletu stiind ca eu l-am pus ok….la care mi se rapsunde ca s-ar putea ca , coletul sa fie in regula ca trebuie sa vina cineva sa verifice sa vada daca este in regula(eu ramanand mut )….deci omul acela a ridicat coletul fara sa imi puna rambursul si acuma nu imi mai raspunde la telefon….ce raspuns au cei de la nemo…dupa sute de telefoane de la Timisoara la Bucuresti pe la toti sefii lor la care raspunsul lor era ca o sa imi iau banii numai sa am rabdare….sa nu zic ca unu dintre ei a zis ca isi baga picioarele in coletul meu ca el nu este dator sa ma ascute pe mine (cine nu crede am inregistrare …dadulescu_daniel2002@yahoo.com).Astazi marti 3 noiembrie ii sun si imi raspunde un ratat de jurist care habar nu avea pe ce lume traia , o dadea numai in tampenii spunandule ca mie sami dea coletul sau banii nesimtitu acela imi raspunde” da eu te inteleg, dar eu coletul nu am cum sa ti-l dau si banii daca ii vrei trebuie sa ma dai in judecata si o sa tii dam” am ramas masca …l-am intrebat ca oricum e constient ca nici o instanta din lume nu ii va da dreptate si ca se vor adauga si cheltuielile de judecata la care el imi raspunde ” sunt constient ca veti avea castig de cauza dar voi muta procesul in Ilfov si va dura un an de zile , acuma faceti ceva cu 2500 ron peste un an de zile nu veti mai face mare lucru, deci faceti ce credeti dvs de cuviinta” eu eram mut , numi venea sa cred ca celor carora le-am platit 48 ron pt a livra un colet, vin acuma si imi zic ca daca imi vreau banii trebuie sa-i dau in judecata .Nu am sanse de castig cu ei, defapt nu am nervi de ei , dar sunt curios daca ei vor avea nervi de mine de azi inainte

  30. Drojdie
    06 Nov 09 10:19 am

    OMG! Suna la OPC cat mai repede.

    Eu cand o masina de la Nemo pe strada imi vine sa ii geamurile.

  31. nea drojdie
    07 Nov 09 2:18 am

    salut !eu lucrez la nemo ,asa ca iti spun ca emag are coletele asigurate si ei isi iau bani de la noi dupa ce fac plangere la noi,asa ca emag te-a pacalit si trebuia sa iti trimita un monitor nou noutz.daca vrei sa te invat eu cum sa iti iei bani de la ei cauta-ma

  32. cex911
    10 Nov 09 7:56 pm

    Prietene daniel,tu ai trimis un plic nicidecum un colet,care continea acte si care nu erau in regula.Deasemenea,tot tu ai mentionat plic si ti-ai dat acceptrul ca sa fie desfacut la destinatie.Eu unul nu inteleg cum vrei tu bani pe ceva ce nu ai trimis in regula???Poate poti sa imi explici si mie!!!

  33. cex911
    10 Nov 09 7:59 pm

    Iar pe.dl cu monitorul l-as ruga sa imi spuna si mie zona unde sta ca sa imi pot da seama ce curier a fost si voi incerca sa-l ajut.Promit!!!

  34. Oana
    11 Nov 09 1:45 pm

    buna. am si eu o problema de acelasi gen… nea drojdie daca zici ca ne poti ajuta…zi-mi cum dau de tine…si vorbim. prefer sa iau banii si sa ii impart cu cine ma ajuta decat sa ii las lor ;)
    astept raspuns cat mai urgent :)

  35. Drojdie
    11 Nov 09 8:46 pm

    @ Cex 911 : Pitesti, zona rolast. chiar vreau sa vad cum m-ai putea ajuta.

  36. andrei_nmx
    18 Nov 09 1:04 am

    salut, si eu lucrez la nemo si sunt informat si eu despre prietenul cu plicul din timisoara, cu problema lui, atata timp cat a fost neinregula nu are de ce sa tipe si sa isi ceara banii inapoi.Cat despre tine frate drojdie, sunt sigur ca agentu nemo te-a sunat si eu i ai spus ca se poate duce la tine acasa ca este cineva la adresa;)…daca presupusul monitor nu avea clauza de a se deschide inainte de semnatura de primire asta e situatia si trebuie sa te impaci cu ea.Coletul trebuia asigurat, dar si aici este o buba, cei de la eMag nu asigura decat coletele noi nu si cele care le pleaca de la service( am ridicat si eu marfa de la ei de la service, si nu e acelasi loc ca si depozitu ).Deci tu nu ai de unde sa stii daca presupusul monitor a plecat spart de la eMag, s a spart in masina celui care a ridicat de la eMag, s a spart in depozitu din Bucuresti, in camionu de la Bucuresti la Pitesti, in depozit la Pitesti sau in masina agentului care ti a adus tie coletul.Aici e buba pentru ca e o intreaga tarasenie.Degeaba spui tu ca Nemo Express e o firma de cacat pentru ca ai sa razi dar nu se muta degeaba eMag, Depozitul de Calculatoare si multe alte firme de la Fan sau Cargus la Nemo daca nu ofeream servicii bune…Eu te inteleg ca esti suparat, dar asta e peste tot se petrec lucruri nasoale, Imi pare rau pentru tine pt ca gandit o si din privinta ta si nu e frumos deloc.Cu Respect Andrei de la Nemo Express!

  37. Drojdie
    19 Nov 09 12:24 am

    Andrei, stii ce e amuzant? Ca dupa ce am ajuns aproape de voi in cautarile de pe google ati inceput sa o dati cu comentarii care mai de care mai scuzabile. Bai, pentru mine sunteti cea mai varza firma de curierat. PUNCT! Avand in vedere faptul ca atunci cand am incercat sa rezolv problema cu voi m-ati insultat si n-am ajuns la un consens, comentariile voastre sunt de prisos. Lumea inca se plange de serviciile voastre!
    Deci nu sunt doar eu…

    Cu respect,
    Marius…de la Drojdie.info :)


  38. [...] tarziu am descoperit si postul asta despre serviciile si atitudinea de toata jena ale celor de la NEMO [...]

  39. dadulescu
    05 Dec 09 12:36 pm

    se pare ca mi-ati sters comentariile

    inca odata repet
    1.daca plicul care l-am trimis nu era in regula de ce nu mi l-ati adus inapoi ??? de ce cel caruia i l-ati livrat nu vi l-a dat inapoi???
    2.de ce cand am postat pe internet si urma sa merg la televiziuni mi-ati dat banii pe care i-am cheltuit pe colet???

    Domnule Andrei probabil voi veni in Bucuresti inainte de Craciun si iti promit ca o sa te caut sa vad daca si face to face esti tot asa de clontos

  40. Drojdie
    05 Dec 09 7:50 pm

    @dadulescu - nu ti-am sters comentariul. Am mutat site-ul pe un alt server, si cred ca s-a pierdut. Imi pare rau!

    Nu as fi avut motiv sa`l sterg, avand in vedere ca sunt patit cu Nemo expres, ca si tine.

    Bafta!

  41. andrei_nmx
    06 Dec 09 9:50 pm

    domnule Dadulescu va astept fara nici o retinere…nu ezitati sa ma cautati…eventual si pe mail putem vorbi…roby869@yahoo.com

    si tie frate drojdie…asta e dar de obicei problemele care le am avut eu sau colegii mei s au rezolvat..
    tu probabil esti un caz rar care vrei turnul din Pisa ca despagubire…
    Nush ce sa zic..
    De cazul domnului Dadulescu stiu…de al tau mai putin..

  42. Raresh
    16 Dec 09 12:46 pm

    Nemo Express - o firma de toata jena.Am pus joi un colet cu ramburs si rambursul s-a intors tot joi peste o saptamana,va recomand nu lucrati cu ei mai bine mergeti la posta ca e mai rapid.

  43. georgian
    16 Dec 09 5:58 pm

    si eu lucrez tot la nemo!prietene am o intrebare????????d c ai luat d la emag??????
    pt k aveau transport mok.:D!!!!!!d c nu ai luzt personal coletul?????de unde stim k nu l-a skpat maikta sau chiar u si acum o dai in lambada k asa l-a lasat curieru???????la kt timp dupa ce l-ai primit ai facut reclamatie???????????

  44. Oana
    17 Dec 09 11:52 am

    bravo fratilor! i-ati facut blogul vedeta! este in topuri in cautarile Google la Nemo. Felicitarile mele. Toata lumea il cunoaste pe domnul Drojdie. Dragul meu, daca un agent te jigneste faci reclamatie si se rezolva. Daca ai o problema, faci o reclamatie LEGALA, SCRISA la departamentul de reclamatii si in baza acelei hartii ORICE FIRMA NU NUMAI NEMO se obliga sa rezolve incidentul. Eu asa fac cand ma izbesc de astfel de incidente [si ma izbesc des pt ca asa sunt eu, un client exigent cand vine vorba de banii mei.corect,nu?]Tare as vrea sa vad si eu reclamatia pe care ai facut-o tu! se vede de la o posta ca nu te prea intereseaza sa rezolvi problema, ci mai mult sa iti faci tu “reclama” site-ului. Fara suparara, daca vrei sa te ajut [sa incerc macar], hai sa vorbim. hell_fire_130188 este id meu. Ai de ales. Sunt curioasa ce vei alege. Sa rezolvi sau sa dansezi in ploaie in continuare.
    Kisses 4 u all

  45. ed
    17 Dec 09 12:30 pm

    Mda.
    Si eu sunt tot din pitesti.

    In August am comandat un Microsoft Business Keyb+Mouse kit de la emag. Da mi-a venit prin nemo.

    Aparent nu am avut probleme cu coletul sau altceva.

    Totusi, Luni seara am dat comanda de componente noi de pc. Emag imi trimite mail ca pe 16 (ieri) ajung.

    Mda, logic ca nu au venit. Azi e 17, tot nu le am.

    Sa banuiesc ca este din cauza autostrazii? oricum eu am sunat ieri la nemo si mi-au spus ca vin azi…

    acum sa vedem

  46. Oana
    17 Dec 09 2:39 pm

    @ ed : da, coletele au ajuns in multe orase cu ceva intarziere din cauza soselelor blocate…nu pot sa mint, nu avem sosele speciale pt noi, circulam ca si voi pe aceleasi drumuri… lasa-mi un nr de tel ceva si verific sa vad ce se intampla. ma poti gasi si e blogul meu : [...]

  47. Drojdie
    17 Dec 09 10:50 pm

    @Oana - v-a ajuns cutitul la os? Imi place cum toti angajatii sar cu pareri p`aici. Toti vor sa ma ajute acum. Cand am sunat si am incercat sa rezolv problema toti aruncau cu rahat, toti ziceau ca nu ii intereseaza si ca doar cu tribunalul pot rezolva. Eu mi-am cumparat alt monitor, am trecut peste. In schimb voi…. voi sunteti prin google sub mine, asa ca sorry.

    Eu imi fac reclama? Se pare ca tu esti cea care lasa linkuri prin comentarii si isi face reclama pe spinarea mea.

  48. Oana
    18 Dec 09 1:36 pm

    multumesc draga drojdie. prin raspunsul tau arati defapt unde iti este intereseul. ne bucuram ca firma noastra iti este de ajutor si iti propulseaza site-ul in “topuri”.
    ajung la concluzia celorlalti : coletul l-ai deteriorat tu sau mama ta si acum cereti despagubiri. daca era deteriorat de noi si tu erai un om cu capul pe umeri…sa fim seriosi. data viitoare trimite cu avionul tau personal si nu o sa mai fi asa iritat de probleme de genul asta.
    si nu, nu ne-a ajuns cutitul la os. firma noastra traieste datorita clientilor de valoare care stiu ce inseamna domeniu comercial, transporturile. nu din coletul tau de 15 lei! ii dai atata importanta de parca cu valoarea coletului tau ne-a platit firma salariile la toti.altii care au probleme d’astea si sunt interesati sa rezolve, suna. nu raspunde nimeni sau nu este ajutat?suna mai sus.ma indoiesc ca ai sunat si nu te-a ajutat nimeni.ai dat un tel, ai vorbit cu vreun ratutit si gata, ce-ai zis,om ma fac! hai frate… atata timp cat cei care trimit cu noi de atata timp ne cunosc… nu ne afecteaza cei ca tine care de fapt nu sunt interesati sa isi scoata situatia la lumina.
    si, vad ca ai scaldat-o in barci! unde e reclamatia LEGALA, SCRISA, facuta de tine? ca vizavi de asta nu ai zis nimic. sau nu exista asa ceva? uhm…da…hai bafta!
    p.s : si inca ceva,ii sustin ideea colegului meu,Andrei : tu cum iti raspunzi la faptul ca toate firmele mari pleaca de la alte firme de curierat si vin la noi? probabil oamenii din firmele astea mari care vin la Nemo sunt varza…
    Discutam de logistica, comercial si transporturi cand o sa sti cu ce se mananca si cum se rezolva problemele legate de asa ceva.
    te-am pupat!

  49. Oana
    18 Dec 09 1:41 pm

    si inca ceva : asta e vizavi de mine ca persoana,nu vizavi de Nemo : prin observatiile pe care le faci la adresa mea se vede ca esti un frustrat si ca iti sunt net superioara. ai neste probleme pe undeva pe la mansarda, iti recomand o renovare. daca nu ti-ai dat seama, iti spun eu : nu am nevoie de reclama pe blogul tau! nu de alta, dar sa imi fac reclama pe site-ul tau inseamna sa sper sa imi promoveze site-ul unu care…scuze,dar..m-ar face de rusine…apelez la oameni dotati intelectual.site-ul meu nu e unul unde isi scriu oameniii problemele si frustrarile…eu ma plang acolo unde trebuie nu ma bucur cand ma baga lumea in seama pe net si zice “da,frate,asa e”. :))) bravo, esti un idol! dormi mai bine noaptea? /:)

  50. Razvan
    18 Dec 09 10:07 pm

    Drojdie ce ti-ai facut ma aici chat cu cei de la Nemo bebo expres?
    Oana, dupa cum vezi multa lume se plange de serviciile voastre si tin sa iti spun ca daca Drojdie a ajuns inainte voastra pe google pentru faptul ca oamenii cauta pe net rezolvari la probleme legate de firma voastra…. Nu sa ii faca reclama lu domnu Drojdie… Daca oameni v-ar cauta pe voi ar veni la voi pe site si nu aici sa isi spuna problemele. Nu inteleg acum de ce sunteti atat de frustrati pentru o problema mai veche? Acesta dupa cate vad este un blog personal si omul si-a spus parerea si nimic mai mult.
    Reclama proasta pe care o aveti este datorata in mare parte serviciilor voastre de proasta calitate.
    Am cumparat de foarte multe ori produse de la Emag, dar de cand trimit coletele prin voi pur si simplu dureaza mult mai mult pana ajung, cu ce le aduceti cu masini pe aburi?:))
    Cei de la Fan Curier ofera servicii mult mai bune ca voi, va recomand pe viitor cand cumparati ceva de pe net sa rugati expeditorul sa apeleze la ei sau la orice alta firma. Tot atat costa si in plus coletele voastre vor fi mult mai in siguranta…
    Cat despre tine Oana, nu am ce sa zic, te roade ca e pe primul loc in google chestia asta? Asta e… doar tu esti “net superioara” si ai un limbaj neadecvat unei “doamne” cum te crezi tu…

  51. Drojdie
    18 Dec 09 10:19 pm

    @Oana - imi place atitudinea ta. Halal pr-ista mai esti.
    O firma ar trebui sa respecte orice client, nu doar pe aia cu multi bani. De la ala care trimite colet de 2 lei pana la ala care timite colet de 200000 lei. Raspunsul tau imi intareste afirmatia, cum ca firma voastra e cladita din oameni fara pic de cunostinte. :P

    PS: Am facut o reclamatie la emag in legatura cu acel colet. Reclamatie scrisa si am sunat si la bucuresti la Nemo Expres. Dar ce sa zic, am dat tot de d’astea ca tine…

  52. Drojdie
    18 Dec 09 10:23 pm

    @georgian - se vede ca si tu lucrezi la nemo expres….

    E nema creier in capu’ vostru. Preferam sa platesc transportul si nu un nou monitor. Presupun ca nu costa 700 ron sa trimit un colet la bucuresti. Corect?

  53. Oana
    21 Dec 09 12:18 pm

    draga Razvan, te anunt ca esti prost informat. Prin Fan curier transportul te costa cam..dublu[ iar probleme sunt si la ei cam tot la fel si cam tot atatea]. asa ca vorbeste in cunostinta de cauza sau fa-ti de treaba. 4,stai jos.
    daca nu va intereseaza costul transportului ci doar siguranta coletului, apelati la Dhl. La ei te costa destul de mult,dar iti ajunge sigur produsul.
    cat despre tine Marius, asa cum ti-am zis si sambata pe mess, reclamatia ta trebuia facuta la noi. trebuia inregistrata in baza noastra de date. sa zicem ca ai vrea sa ne dai in judecata. cu ce?cu reclamatia de la emag? nu. trebuie sa ai una facuta aici [nu stiu daca si la ei sau nu - nu ma exprim in privinta asta]. consider ca ai inteles totusi ceva din discutia de sambata. astept tel tau vizavi de ceea ce am vb.
    si apropo, Razvan, nu. nu ma consider o “doamna”. ma consider EU si atat.
    O zi frumoasa va doresc si…asa cum spuneati, discutiile vizavi de treaba asta sunt vechi. Poate [doar poate] ar fi cazul sa le si incheiati…ocupativa si voi de curatenii, cumparaturi, impodobit brazi…etc..

  54. Oana
    21 Dec 09 12:22 pm

    Apropo Drojdie, mai usor cu jignirile la persoana mea. Exista o cale legala prin care le pot ataca. [ vorbesc strict de persoana mea ]. Idioata sau nu..nu prea ai dreptul sa ma jignesti public. Asa ca…masoara-ti exprimarile. Din cate am vazut eu sti sa vorbesti si frumos asa cum am facut-o si eu. So…mai vb. zBye

  55. stk
    21 Dec 09 1:06 pm

    Oana, chill down girl, si mai usor cu amenintarile pe care numai o idioata le poate face, mai ales dupa ce ea a sarit prima cu jignirile personale. Citez: “se vede ca esti un frustrat si ca iti sunt net superioara. ai neste probleme pe undeva pe la mansarda, iti recomand o renovare”. Iti aduci aminte?

  56. Oana
    21 Dec 09 1:28 pm

    problema ta care e? te-a bagat cineva in seama? sau esti avocatul lui? astia care nu sunteti vizati, vedeti-va de ale voastre! pana una alta nu te cheama nici Marius nici Oana asa ca du-te la plimbare

  57. stk
    21 Dec 09 1:35 pm

    Ca potential client al firmei Nemo Express, clar sunt vizat. Iar daca tu reprezinti aceasta firma, poate ar trebui sa iti atraga cineva atentia ca nu o faci tocmai in modul cel mai bun cu putinta. In fine, eu unul m-am lamurit cum e cu “imaginea firmei”. Poate tu esti platita de alta firma de curieri, caci Nemo-ului ii faci doar deservicii.

  58. Oana
    21 Dec 09 1:36 pm

    si gata ca ma enervez aiurea. intr-un final tot ceea ce conteaza este ca destinatarul [sau mama,tata,frate etc etc] a semnat confirmarea de primire. conform acesteia transportul s-a efectuat fara incidente. si gata.

  59. Oana
    21 Dec 09 1:39 pm

    si stk : nnu ai inteles o parte importanta : nu reprezint nemo. ma reprezint pe mine. asa cum am mai spus, am vorbit in interes personal. conform dex, a fi frustrat nu este o jignire. iti recomand cu incredere ca nu musca.
    asa ca, daca ai ceva de reprosat, reproseaza cui trebuie. daca nu…esti pe dinafara. te-am pupat! adios

  60. Oana
    21 Dec 09 1:42 pm

    si un ultim comentariu : nu te mai agita sa imi mai expui pe site parerile tale despre mine. nu ma mai obosesc sa intru. tu sau parerile tale sunteti =0 pt mine [NU MA INTERESEAZA DACA SI PT FIRMA SAU NU]. in final, ceea ce consideri tu reprezinta un subiect important doar pt tine. daca ai ceva de zis de Nemo - zi. daca nu….abtine-te.

  61. Simplu
    21 Dec 09 3:25 pm

    Fratioare le-ai dat o lovitura super celor de la Nemo. Astazi ma pregateam sa trimit un colet prin Nemo si am dat un search pe Google sa aflu mai multe despre firma. Primul rezultat: siteul tau.

    Din ceea ce am citit aici, dar mai ales din atitudinea angajatilor Nemo care au comentat mi-am facut o parere clara : caut alta firma de curierat, ptr ca astia sunt nesimtiti. Probleme pot aparea peste tot, insa in cazul Nemo vad ca lipsa de respect pentru clienti e problema adevarata!

    Merci!

  62. Drojdie
    21 Dec 09 10:24 pm

    @Oana: destinatarul am fost eu, si a semnat mama. Prin urmare, cel de la transport nu ar fi trebuit sa`i lase ei pachetul.

    @Simplu - stai ma linistit ca oricum nu le pasau de coletul tau. Alea de 15 lei nu au valoare pentru ei… ei lucreaza doar cu firme mari, dupa cate observi din comentariile de mai sus. :))

    Numa bine!

  63. cristian
    22 Dec 09 1:19 am

    -am patit si eu cu nemo expres cateva; la inceput mi se pareau oki, dar in ultimul timp doua probleme: mi-a tinut un agent banii ce trebuia sa-i primesc de prin tara vreo 2 saptamani; a trebuit sa verific la centru la niste cucoane care n-au nici o treaba cu serviabilitatea ca sa aflu ca banii figurau ca livrati de 10 zile..azi am avut de trimis un colet urgent, am sunat la firma,,dar agentul “007″a sucombat pe drum si nu mai reusit sa trimit pachetul in timp util…m-am lecuit de capitanul “NEMO” ..oamenii cred ca au prea multa alta treaba…nu-i afecteaza criza…in ultimul timp am primit colete de la “urgent curier” si “sprint curier” si sigur am sa ma mut la ei..


  64. [...] trebuia să-l ridic de la ING. Că am rămas fără card o săptămînă, eh, e un nimic pe lîngă ce-a păţit omul ăsta (via). Şi-a luat-o la modul cel mai crunt de la Nemo [...]

  65. aoleks
    22 Dec 09 1:54 am

    oana, nu stiu cum sa-ti explic dar e vai si-amar de pizda ta de PR-ista “net superioara”. iti pute comportamentul de parca e ghena de gunoi si esti proasta de bubui. ia, pe mine nu ma dai in judecata? :)

    tu ai macar studii de baza de economie? ma refer la lucruri simple, cum ar fi capital, castig etc. nu de alta, dar daca ai cunoaste aceste lucruri, ai stii ca din 15 lei nu platesti un salariu. nu platesti nici shoarma pe care o manci tu in pauza ta din turul de 16 ore ca sa-ti platesti rata la banca. insa daca fiecare client are 15 lei… se aduna. si se aduna. si se aduna din nou. si uite ca din aia 15 lei inmultiti cu numarul vostru de clienti se plateste salariul vostru. si daca pleaca unu nu e problema. si daca pleaca doi e la fel de ok. pana pleaca majoritatea.

    nu de alta mai pitzi, dar asa a inceput criza economica. sa nu crezi ca era doar unu care nu a mai putut sa-si plateasca rata la banca. si nici doi… ci muuulti!

    asa ca tanti draga, muta-te inapoi in varful de munte de unde ai picat in cap si taci in pula mea de tarfa ordinara ca numa rahaturi scoti pe gura aia uzata!

  66. Hans
    22 Dec 09 2:11 am

    am o experienta destul de bogata cu cei de la Nemo. imprastiata pe aproape 1 an de colaborare si vizite 6 zile pe saptamana.

    ca si proportie de rebuturi pe care le generau as zice 10% din marfa transportata. am avut 3 agenti care erau repartizati pe zona mea si daca la inceput veneau cu coletele le lasau semnam si plecau, ei bine la o luna diferenta am trecut la masuri mai stricte si anume desfacere colete ( care prezentau sau nu semne de lovituri ) si examinare extrem de atenta a produselor. recordul absolut a fost intr-o sambata cand din 20 de colete continand fiecare cate 1 carcasa am primit 15 busite si doar 2 aveau semne laterale, restu nu-mi explic cum au fost trosnite. la finalul colaborarii nemo mai mult platea daune decat incasa pe transport

    povestea e veche de cativa ani,erau proaspat lansati

    ps. agentii lor au semnat de fiecare data pentru daune, a facut unul urat odata ca l-am tinut 50 de minute sa verific 25 de colete dar i-am oferit ca varianta sa plece fara harti semnate de primire. urmatoarea tura i-am aratat ca daca face talente cu mine sta mai mult si mi-am aranjat pauza de masa exact cand stiam ca vine el. a asteptat semnatura de gestionar 2 ore. de atunci au fost exemplari la semnat daune

  67. Codru
    22 Dec 09 2:18 am

    Urasc faptul ca n am avut de a face cu alde Nemo ca sa am o poveste asemanatoare cu a ta, amfiitrioane drojdie. si, totusi, imi permit sa postez un comentariu aici.

    Ti ai atins scopul. Dupa ce vad aici, nu doar soferul ala e ticalos si prost, ci si astia care stiu sa foloseasca netul. Oana asta, de exemplu. Daca facea un efort suplimentar si isi forja neuronii si in alte scopuri decat sa faca oua ochiuri sambata seara, ar fi aflat ca in situatiile astea cel mai indicat lucru este sa iei legatura direct cu pagubitul, pt a-l domoli, respectiv ajuta.
    Ma rog, sa fie sanatoasa. Iar tie succes !

  68. Ayra
    22 Dec 09 2:42 am

    Daca au ajuns specimene gen Oana sa foe PR-ariste la o firma destul de maricica precum este Nemo Express, s-a dus tara de rapa.

    Adica totusi, ca PR ar trebui macar sa stii sa vorbesti in limba romana - cu subiect, predat, CD si CI. Ma zgarie pe creier oamenii care se cred “net superiori”, dar in fapt fac dovada unei inculturi crase.

    Trecem peste. Inafara de faptul cand imi sunt livrate carti, eu cer ca firma de curierat DHL-ul. Da, imi rupe buzunarele in 14, dar salariatii de acolo sunt mult mai bine platiti si chiar aduc coletele. :)

    Apropo de firma de curierat. Mi-am comandat o baterie de laptop care trebuia sa ajunga in Bucuresti pe 16 decembrie de la Satu Mare. Prin Fan Courier. Se face ora 17, eram “ah, clar, vine maine’ si … surpriza. La ora 19.30 vine curierul, cerandu-si scuze si mentionandu-mi ca am fost ultima comanda, pentru ca a vazut ca e baterie de laptop si s-a gandit ca chiar am nevoie de ea.. :)

    Ah, sau accept Fan Courierul ca livrare. Ca au sediul la 5 minute de mers cu masina de unde stau. Si in general imi ridic singura coletele :))

  69. 2tb
    22 Dec 09 3:36 am

    @Oana: esti varza degerata. la coada vacii cu tine…desi sa fiu sincer nu te-as angaja nici sa-mi dai cu matura…mi-e sila de oameni ca tine

  70. Catalin
    22 Dec 09 3:38 am

    Eu am comandat de la Emag un laptop acum 2 luni cu livrare in Constanta. Nu am fost acasa cand a venit agentul si m-am dus eu la sediu (sediu e mult zis. O camera intr-o hala, plina cu colete aruncate.) Cutia avea o gaura, asa ca am desfacut-o de fata cu ei si am verificat daca contine toate accesoriile laptopului si daca este functional. In final totul a fost ok, nu a lipsit nimic iar laptopul era functional.
    Prima impresie conteaza la mine, asa ca personal nu imi inspira incredere. Preferam fan-ul.

  71. Ana-Maria
    22 Dec 09 8:59 am

    oricum era un monitor ieftin de tot rahatul, cu siguranta se strica singur in cateva luni

  72. @dy
    22 Dec 09 10:05 am

    mda.am tot citi ce ati scris voi aici.aveti dreptate intr-un fel.o cunosc pe “oana” de multa vreme.nu o cheama asa desi asa se prezinta ea(e un fel de nume de botez,ceva gen).ma rog, nu asta conteaza.initial nu am stiut ca este ea pana acum cateva zile cand a venit la mine aproape plangand de nervi ca din cauza unui agent prost este trasa la raspundere toata firma. nu,nu lucrez la ei,dar stiu cum sta treaba.unii sunt de-a dreptul cretini pe acolo.sunteti un pic cam grosolani si o judecati cam crunt totusi.s-a exprimat la nervi.o oftica faptul ca daca problema asta ajungea la ea nu s-ar mai fi facut atata tam-tam.este de multa vreme in firma aia si s-a dedicat in proportie de 99% acesteia.drojdie,am inteles ceva ca a-ti vorbit pe tema asta..haideti totusi sa dam cu pietre in cine ti-a vorbit urat si nu te-a ajutat…

  73. Drojdie
    22 Dec 09 10:47 am

    @ @dy: Bai, eu nu am nicio treaba cu Oana. Ea e de bunacredinta, dar si-a facut-o cu mana ei, comentand aici.

    Acum doreste sa sterg comentariile in care lumea o injura. Imi tot zice pe messenger ca mai am 2 zile sa le sterg, ca daca nu vine cu tribunalu peste mine. :)

  74. @dy
    22 Dec 09 10:54 am

    Eu am vorbit cu ea si am calmat-o. A jurat ca nu se mai baga niciodata in nimic de genul asta. Acuma…ce sa zic..sper sa ii fie invatare de minte. Nu toata lumea ii da dreptul la replica. Eh, o cunosc bine. Trece ea peste chestiile astea. Ma chinui sa o fac sa priceapa ca nenorocirea de firma nu e viata ei, ca mai sunt si altele pe langa.
    Hai ca incep sa ma bag si eu aiurea si chiar nu vreau. Las-o in pace. Ia-te de astia in continuare daca vrei si consideri ca asa trebuie, dar nu o mai aduce in fata pe ea. Crede-ma ca nu merita treaba asta. Gata,ajunge..
    Sarbatori fericite la toata lumea !

  75. aoleks
    22 Dec 09 11:29 am

    degeaba. cat timp oamenii sunt cu nasul pe sus, nu invata nimic. ca dovada faptul ca ea din toate comentariile a sustras doar injuraturile, cu toate ca toti au un mesaj de transmis.

    oricum, pofta buna la shoarma ;)

  76. alex
    22 Dec 09 11:48 am

    @dy, deci recunosti ca e proasta?

  77. Andrei
    22 Dec 09 12:13 pm

    Anunț pe această cale pe piarizda de la Nemo că o aștept să îmi facă o felație mică. Așa, scurt și sec.

  78. florentins
    22 Dec 09 12:15 pm

    so, eu inteleg ca tu ai probleme cu nemo. ideea e in felul urmator: fara sa fie luata ca o jignire, mama ta nu a vazut cutia ca e facuta terci? imi este greu sa cred asta, pentru ca din pozele tale se vede MAAAAREEEE DE TOT. fara sa iau apararea nemo ar trebui sa cauti pe net sa vezi ca incidente sunt cu toate firmele de curierat. singurul mod in care poti sa iti recuperezi monitorul/contravaloarea lui este ca acel colet sa fi fost asigurat(si din cate am inteles nu a fost), sau persoana care a semnat de primire sa fi constatat pe loc “defectul” coletului si sa faca un proces verbal. cum nici una dintre cele 2 situatii inteleg ca nu se aplica nu prea ai ce sa faci din punct de vedere legal. tot ce poti sa faci este sa speram ca dai de cineva acolo care VREA sa te ajute. sarbatori fericite.

  79. Arhi
    22 Dec 09 12:22 pm

    NU TE SUPARA, DAR E STRICT VINA TA. Ai citit pe x bloguri ca pulele de la nemo si funcurier sunt de cacat, ca emag suge grav si in orice caz, cam toate magazinele online o sug in rromania, iar tu iei de la emag monitor, ca daca mergeai la un magazin fizic, sa il vezi, simti, testezi, te durea.
    cat despre pizdulicea de mai sus, cu amenintarile, papuse, o sa imi fac timp personal sa fac print screen si sa le trimit un pic mai sus de tine, PENTRU CA POT, sa aratam ce PR de calitate faci tu fimei. pana atunci, un calduros muie ma-tii


  80. Si uite asa ajungem sa nu mai cumparam de la eMag sau de la alte magazine online si sa spunem ca magazinele online di Romania sunt de rahat, din cauza serviciilor sub orice critica ale firmelor de curierat … trist …

  81. Arhi
    22 Dec 09 12:53 pm

    Mugur, nu cred ca ar fi peste puterile emag sa isi faca un serviciu de livrare propriu. Pana atunci, daca aleg sa nu se bage si sa nu influenteze in nici un fel ce se intampla in piata, vor suporta consecintele.

  82. accidduzzu
    22 Dec 09 12:55 pm

    PR-ista la 21 de ani? Sa fim seriosi! Assistent manager wannabe cel mult; oricum, seful/sefii ar cam trebui sa faca instructie cu angajati gen “Oana”, pentru ca lipsa de neuroni dauneaza grav afacerilor.

  83. sorin
    22 Dec 09 1:27 pm

    Eu am avut o problema cu Fan Curier, ma rog cu un agent de la ei care mi-a bagat 20 de lei peste pretul anuntat de dispecer si magazinul online. Eu inteleg ca vroia spaga, dar nu tu telefon inainte asa cum cerusem, nu tu respect si ma furi si la bani…ROMANISME

  84. me
    22 Dec 09 1:31 pm

    Apropo, nu riscati sa trimiteti ceva cu Nemo acum de sarbatori. Din experienta, in general sunt ok, mai putin cand e aglomeratie. Lucrez cu ei de vreo 3 ani si coletele iti ajung in functie de cat de bine te intelegi cu agentul de teren. In schimb daca ai o problema (colet ratacit, etc) e SF sa o rezolvi…

  85. Drojdie
    22 Dec 09 1:36 pm

    @me : adica, trebuia sa ii las si lui un mic bacsis pentru ceea ce in mod normal trebuia sa faca? Corect? Evenual sa il invit si pe la mine de sarbatori sau…

  86. me
    22 Dec 09 1:46 pm

    @Drojdie: Nu, depinde de persoana de pe zona respectiva. Spre exemplu trimit destul de des din Bucuresti in Targoviste la un prieten colete, angajatul de pe zona lui se comporta execrabil, dupa cateva reclamatii a disparut subit de la nemo :) Ideea e ca, ca orice firma romaneasca care a crescut foarte mult le-a cam scapat de sub control (probabil probleme de management, organizare, etc). Parerea mea e ca la orice problema trebuie facut imediat reclamatie (la Nemo, Emag, OPC, etc), neaparat cu confirmare de primire :).
    Inclusiv atitudinea asa zisei “PR-iste” de la ei lasa de dorit.
    In general Nemo sunt foarte OK, mai putin atunci cand ai probleme cu ei, ca de altfel la majoritatea firmelor din Romania… Din pacate asta se va scimba foarte greu :(

  87. Oana
    22 Dec 09 2:26 pm

    se pare ca ceea ce am zis eu a fost rastalmacit. am citit ceea ce s-a scris vizavi de comentariile mele si nu pot decat sa admit ca am gresit. in exprimare. scuzele mele pt asta. incerc sa respun ceea ce aveam de spus : nu sunt pr-ista si nici nu am zis asta. nu fac parte din nici unul din departamentele care AR TREBUI sa se ocupe de asemenea probleme. multumesc pentru injuraturile de rigoare, mi-am luat-o in freza, asta e, am invatat ceva.
    haideti sa va rapesc un minut si sa explic cum sta treaba :
    1.agentii au multe colete pt persoane fizice de livrat. persoane pe care de multe ori nu le gasesc acasa asa ca inainte de a livra suna si intreaba daca poate prelua cineva coletul.daca dest isi da acordul, coletul se lasa. nu stiu cum a stat treaba in cazul asta asa ca nu ma pronunt[asa cum trebuia sa fac de la bun inceput]
    2.printre primele comentarii am zis clar ca trebuia facuta o reclamatie la noi pt ca situatia sa se rezolve. nici asta nu stiu daca s-a facut [am inteles ca s-a facut una la emag].
    3. nu am zis ca nu dam importanta clientilor cu colete mici. sau cel putin nu asta am vrut sa zic. am zis ca dai atata importanta coletului tau de “15lei” de parca din el ne-am lua noi salariile, gandidu-ma ca la o suma atat de mica de desbagubit [din cate stiu eu aceasta este de 10 x transportul] era cam aiurea sa te f**a lumea pe toate partile…adica..nuj..sunt desbagubiri mai mari care se dau si nu se dadea la suma asta? ma gandesc si eu ca nici o firma nu s-ar preta sa se faca de kko pt asta. nuj,zic.
    4. m-am oferit sa te ajut. nu prea as avea cu ce inafara de inmanarea plangerii tale mai departe, acolo unde trebuie. sa nu uitam totusi ca nu eu sunt cea pe care ai sunat-o si te-a injurat sau ti-a vorbit urat atunci cand ai avut problema de rigoare.
    nici nu stiu ce sa mai zic. pur si simplu sunt socata sa vad ce a iesit din ceea ce am zis eu. ma rog, asta e, acuma…ce sa fac? sa ma arunc de pe bloc? nu prea am de ce..nu e problema mea, firma mea sau mai stiu eu ce…
    oricum…va las sa ganditi in continuare cum vreti…sper doar ca de data asta sa inteleaga cineva corect ceea ce am zis…
    si, da, s-ar putea numi ca ma scuz pt cele zise anterior. nu consider ca e o rusine sa admit ca poate pe undeva am gresit.
    si @dy nu te mai baga te rog..
    multam.


  88. Cu regret, singurul vinovat in toata povestea asta e mama-ti, care a reusit cumva sa atinga varsta la care are copii capabili sa umble pe la admiteri, dar n-a aflat ca nu semnezi de primire pentru colete gaurite.

    Are vreme, ma gandesc, cat va tin banii, sa tot invete.

  89. Andrei
    22 Dec 09 3:35 pm

    Daca emag erau “mai” seriosi lucrau cu TNT, DHL sau UPS, nici cu Fan, nici cu Nemo. Dar nici lor, nici clientilor nu le convine sa plateasca mai mult pentru un serviciu de calitate. De ce? Pai daca nu ai de ce sa te plangi in viata asta si totul merge bine, ce viata mai e?

  90. alin
    22 Dec 09 5:42 pm
  91. aoleks
    22 Dec 09 6:56 pm

    bai andrei, un serviciu mai ieftin nu inseamna ca trebuie sa fie prost. poti sa ai servicii mai ieftine fiindca nu ai avioane care iti duc pachetul in australia, sau pentru ca nu ai birouri moderne in centrul orasului sau pentru ca folosesti microbuse in loc de camioane etc. … ieftin nu inseamna ca faci ceva de mantuiala. daca eu cumpar o masina mai ieftina accept ca nu are abs, clima si mp3. asta inseamna insa ca masina nu trebuie sa circule? inseamna ca poate sa arunce lumea cu pietre in mine pe motiv ca n-am avut bani de ceva mai scump?

  92. Darth Glacious
    22 Dec 09 8:30 pm

    Da’ mama ta nu are totusi ochi sa vada ditamai gaura in cutie de poate incape in ea si Titanicul si ghetarul care l-a scufundat?
    Adica nu m-as astepta ca mama mea sa fie in stare sa testeze daca un LCD porneste sau daca are pixeli morti, dar sa vada ca e gaura in cutie si sa imi dea telefon sa ma intrebe, asta da.
    Tu nu fii fraier, contesta-le semnatura de primire pe avizul acela. Pe ce baza a acceptat sa ii semneze mama ta? Esti minor sau altfel in situatie cu lipsa de discernamant?
    Nemo are o mare problema pe hartie acum, nu ca a livrat un LCD busit, ci ca NU l-a livrat persoanei careia ii era adresat.

  93. Sile
    22 Dec 09 9:00 pm

    Domnule Mircea Popescu poate din neatentie ati omis care este subiectul actual al discutiei si v-ati grabit sa comentati .Apreciez exprimarea dumneavoastra parca desprinsa dintr-un editorial, insa nu cred ca mai era nevoie sa stabiliti dumneavoastra cine e vinovat si cine nu. Intamplarea s-a produs cu ceva timp in urma si sunt convins ca Marius a depasit acest moment . Problema este reprezentata de incercarile celor de Nemo de a “drege busuiocul” in disperarea provocata de apartia acestui post la cautarea pe Google a informatiilor despre firma lor . Pana la urma daca serviciile lor sunt ireprosabile de ce se tem de acesta povestire care in fond este o intamplare reala pe care Marius are tot dreptul sa o impartaseasca cu ceilalti ? Nu e vina lui ca si altii au fost interesati de aceasta intamplare si unii chiar s-au confruntat cu o problema asemanatoare. Comporatamentul celor de la Nemo ma face sa ma gandesc la pilda cuielor in care un om avea un fiu care facea numai probleme si pentru fiecare necaz tatal lui batea cate un cui intr-o usa . Vazand usa plina de cuie , dupa ce tatal ii explicase semnificatia lor, baiatul se sperie si incepu sa faca fapte bune . Pentru fiecare fapta buna el scotea un cui din usa, pana cand in usa n-a mai ramas niciun cui , insa au ramas gaurile . Cei de la Nemo nu incearca nici macar sa scoata cuiele , ca sa nu mai vorbim de gauri .

  94. aoleks
    22 Dec 09 9:03 pm

    aia am vrut sa zic si eu, daca pachetul iti era destinat tie, atunci TU si numai TU esti cel care are voie sa semneze si sa primeasca pachetul. mai ales daca era recomandat!!!

  95. andrei
    22 Dec 09 10:01 pm

    am comandat un hdd extern si o telecomanta pt nikon vineri pe mailul de confirmare imi apare data luni (nu astai problema) ieri cand mau sunat cei de la eMag mi-au zis ca transportul este asigurat fancourier dar intre timp am obs ca mailu a fost Schimbat in NEMO (trebuia sami vina azi coletul nu a veni) asa ca am trmis un mail la emag ,ca nerg maine sami ridic coletul PERSONAL

  96. Madalina
    22 Dec 09 11:25 pm

    Ma gandesc ca se poate trimite o scrisorica si aici: http://www.evz.ro/categorii/detalii-categorie/134/Protectia-Consumatorului/ . Nu ca s-ar rezolva ceva, doar pentru informarea corespunzatoare a posibililor clienti nemo.

  97. miticosul
    23 Dec 09 12:50 am

    Majoritatea firmelor de curierat sunt asa. Si eu am cumparat ceva de la emag (un HDD) si livrat cu fun-curier, HDD care s-a dovedit ca nu mergea. L-am montat pe desktop si a scos instant niste zgomote ciudate. M-am dus cu el inapoi a 2-a zi si mi l-au schimbat.

    2 feeling-uri:
    - au ceva asigurare si nu prea le pasa daca au marfa returnata/proasta - nici emagului si nici curierilor;
    - workarii de la firma de curierat sunt suficienti de frustrati si prost platiti ca sa-si bata joc de clienti. Am avut si eu probleme de atitunide cu fun-curier - m-a sunat soferul ca nu poate sa urce, ca nu poate, ca are probleme la masina si nu o poate lasa singura, etc. Eram intr-o intalnire, imi cer scuze, si ajung dupa 10 minute jos, in fata cladirii de birouri. Surpriza - curierul era deja cu cineva (prietena!?) in cabina. :)

  98. radu
    23 Dec 09 8:48 am

    hai mai du`te in pizda matii cu “asta e romania”. “…” crezi ca in germania era altfel?

  99. alex
    23 Dec 09 10:56 am

    @Oana .. nu intretii o discutie cand te prezinti cu expresii de genul ” ai neste ” - go. run. hide.

  100. aoleks
    23 Dec 09 11:20 am

    radule, inapoi la caruta fraiere, ca esti cretin. ia zi, in afara de bulgaria si moldova, ce alte tari “straine” ai mai vazut tu? vai de pula ta de roman mandru ce esti…

  101. andrei
    23 Dec 09 3:23 pm

    Pfiu a venit in sf pachetul in stare perfecta

  102. Madalina
    23 Dec 09 5:51 pm

    @oana: nu stiu din ce copac ai cazut, dar cand ai facut “buf”, ti-a cauzat rau de tot la mansarda.
    Ca sa poti da pe cineva in judecata pentru denigrarea imaginii personale, ai nevoie de o PERSOANA REALA (cu nume, prenume, functie, etc) fata de care s-ar fi produs eventuala denigrare. Or tu nu ti-ai declinat identitatea nici aici, pe blogul lui drojdie, nici pe blogul tau la care ti-ai pus link….
    Nu mai vorbesc de faptul ca eu nu vad unde userul “oana” aka “hell_fire_130188″ & “perfect devil” a fost jignit de drojdie. Ma tot uit, dar nu ma prind.

  103. dadulescu
    23 Dec 09 6:35 pm

    Oana draga haide mai intai sa invatam limba romana si apoi sa incercam sa conversam ….. uite eu spun ca esti ANALFABETA , chiar te rog foarte frumos sa ma dai in judecata…. iti dau toate datele mele de care ai nevoie …. dar sa stii ca eu doar am constatat ca esti analfabeta ca de facut te-a facut MATA cu TATATU ….ce problema puteai tu sa rezolvi draguta?? sa faci o omleta ??(cred ca si pe aia o ardeai la cat esti de retardata) desteapto noi suntem clientii si noi va bagam banii in buzunar….strategia ta de marketing tinde la 0 la fel ca si IQ tau de inteligenta…..daca ai face un mic calcul , cu calculatorul ca altcumva nu iti permite creierasul tau mic, ai constata ca orice client pierdut este o paguba destul de mare , asta daca ai gandi in viitor , dar din pacate pt unii e greu ….drojdie dami si mie un mail cu adresele lor de mail sa le spun si eu cate ceva de sarbatori…..

  104. Cineva
    23 Dec 09 6:52 pm

    Am lucrat la Fan Curier!sunt niste hoti mizerabili ce nu platesc la timp angajatii tocmai de aceea sunt fortati sa fure coletele clientilor.Sefii sunt niste ordinari pretentiosi si tin pe langa jeguri gen Oana.Nu va zic cate colete sunt trantite in masini si cum sunt tratati angajatii.O firma la care regret ca am lucrat.Mistourile angajatilor fata de client sunt pe primul loc iar profesionalismul nu cred ca exista.Iar pentru tine draga Oana esti o putoaica de 21 de ani sa nu-ti reamintesc cum iti largeai cracii prin birouri.Tot in natura esti platita?Ce pretentii sa ai la un nimeni de Ferentari.

  105. Cineva
    23 Dec 09 6:55 pm

    Rectific Nemo Express!

  106. dadulescu
    24 Dec 09 5:33 pm

    @cineva daca taceai filozof ramaneai…..ce ma intereseaza pe mine daca nu iti iei salarul?? cum adica daca nu iti iei salarul te pui si imi furi mie din colet??? deja ce spui tu e legea junglei , adica cine poate oase roade si nu p…. beleste….e absurd ce ai spus tu acuma……acuma nu stiu pe ce zona ai lucrat tu si ce sef ai avut dar vino la Timisoara si ai sa vezi un om de milioane….am renuntat la serviciile nemo expres deoarece am constatat ca Dl Marius este o exceptie in firma nemo , unde domina pers ca si Oana careia sunt sigur ca daca i-as lua creieru si l-as pune la o oaie ar incepe oaia sa pasca pe asfalt…….

    In firma Nemo totul este cu fundul in sus…..persoanele gen Dl Marius sunt exceptii iar cele gen Oana si compania domina …..vreti sa stiti de ce vin magazinele mari la voi …..retardato iti spun eu …..ca , creierul tau mic nu poate sa deduca…..Emag isi asigura coletele deci nu-i intereseaza cu ce curier lucreaza….sa fie cat mai ieftin asta conteaza….ce nu asigura Emag sunt coletele trimise la service…. acum ca ti-am spus de ce vin firmele mari la voi te poti lauda si tu ca ai descoperit America…..numai are rost sa vb dar Oana asta este mai proasta decat prevede legea

    @cineva daca tot numai lucrezi la ei dati frate numele …..ca o sa mai apara ceva retardati mintali gen andrei sau oana si o sa zica ca se posteaza aiurea pe aici…..

  107. andrei
    02 Jan 10 6:34 am

    Va Multumesc pentru compliment Dl.Dadulescu…La Multi Ani si dvs.:*….

  108. Doru
    03 Jan 10 7:21 pm

    Eu am avut o experienta f neplacuta acum exact 1 an cu Fan Curier si desi am apelat la OPC, nu mi-a fost solutionata favorabil, tocmai pt ca altcineva a semnat pt mine la primirea unui colet (in care era un TV!). Noroc ca am avut intelegere la service-ul firmei importatoare a TV-ului si am rezolvat reparatia pe garantie !
    In schimb, de 1 an folosesc numai Nemo si sunt f multumit !
    Regret incidentul tau dar eu recomand Nemo, nicidecum Fan.

  109. curier
    03 Jan 10 7:46 pm

    Aceasta problema este la toate firmele de curierat indiferent de nume sau slogan.Asa se face treaba in Romania unde pe angajat nu-l intereseaza daca acel colet va ajunge in bune conditii si destinatarul va fi multumit.Ca o paranteza pentru cei ce au spus ca e de vina mama lui.”Livrarea se face la adresa indicata pe baza de semnatura”.Daca destinatarul de drept si-a dat acordul ca poate semna mama lui nu vad de ce va agitati.Revenind as putea spune ca cea mai mare vina o poarta,pe rand,curierul de la pick-up,manipulantii si curierul de la del.Ei trebuie sa fie constienti ca o marfa grea nu se poate aseza peste una fragila si la cata experienta au unii cred ca isi dau seama cum arata o cutie cu un monitor si mai ales faptul ca acel pachet vine de la e-mag firma cat de cat recunoscuta cu ce se ocupa mai ales de catre cei din curierat.Cat de multa minte poti sa ai sa pui cutii pline cu suruburi piulite si saibe peste o cutie cu un monitor sau altceva destul de fragil.Nu mai spun de modul de ambalare al marfii pe care o trimit o parte dintre clienti.Cum poti sa pui 20 de kg intr-o cutie de carton ce rezista la maxim 10 kg si sa mai ai pretentia sa-ti ajunga?Trebuie sa stii sa-ti aranjezi marfa in masina in asa fel incat toata lumea sa fie multumita si tu scapi de tot acest scandal care nu iti face tie bine si firmei tale.

  110. Doru
    03 Jan 10 8:03 pm

    De acord cu ce spui, insa eu unul m-am simtit inselat si am fost si pagubit, de aceea am ales sa apelez pe viitor la alte firme. Pana acum, sunt multumit de alegerea facuta si am folosit Nemo cam de 30-40 ori in 2009.


  111. ………………..

  112. VgBnT
    10 Feb 10 9:20 pm

    Oana am vazut ca esti cam recalcitranta asa ca scuza`mi bagarea … dar … am vazut ca toata lumea isi da cu parerea … Probabil am si eu dreptul nu ?

    nemo -> bulangeala curata

  113. boldi
    24 Feb 10 1:11 am

    Defapt lucrez de 3 ani doar cu Nemo express(primesc zilnic 3-4 colecte in medie din diferita parti ale tarii)(trimit zilnic 2 colete), in cei 3 ani a existat o singură problema, anul acesta,a întârziat masina doar, atentie doar 1 ora in Buzau si atat fratilor.

Lasa un raspuns! Multumesc!
Disclaimer: Comentati si scrieti ce vreti pe raspunderea voastra! Administratorul acestui site nu isi asuma nicio raspundere pentru ceea ce posteaza utilizatorii. Prin postarea comentariilor sunteti de acord ca pot sterge/edita comentariile care mi se par inadecvate sau fara logica.





Protectie spam: